Monday, September 8, 2014

Mengecewakan -PEPERIKSAAN ONLINE MEMASUKI PERKHIDMATAN PENGUASA KASTAM GRED W41


Siapa yang dapat panggilan exam online SPA penguasa kastam gred w41???
aku salah sorang nye la..masa dapat tu memang seronok la kan..tapi pelik jugak, boleh ke buat online..
kalau calon 100 orang xpe gak..ni tak calon berpuluh puluh ribu..

Sabtu hari tu, pagi2 lagi aku dah ngadap pc..semangat nak jawab la kata kan..yang menyakitkan hati, dari pukul9 tunggu tapi soalan langsung tak keluar..dalam pukul 10 baru la dapat jawab seksyen A..bertambah geram bila dah jawab dah soalan tu tapi still cakap xjawab..apakah??

REDHA je la..

Next seksyen B..macam tadi gak..tunggu nak keluar soalan bukan main lama & situasi sama gak..dah jawab tp cakap tak jawab..MACAM PELIK JE?

Pic bawah ni pulak lepas aku dapat jawab seksyen B.Alhamdulillah jugak la aku dapat gak jawab..ada yang langsung dari pukul9 tak jawab..tak kesian ke?



Then tunggu la untuk ke seksyen C..geram gile okey..sampai pukul2.40 kot aku tunggu..langsung tak keluar soalan..masa tu memang semua binatang keluar kat mulut aku..bahahaha..so A & B jawab, C tak..acaner tu labu???
At last, hubby cakap tutup je la..perut pon dah lapar..mari la kita makan & jalan2..


ini pulak pscreen dari fb SPA..banyak lagi komen..

ini pulak memo baru yang SPA hantar..hmm tengah pk nak buat ke tak..

Bagi aku la, tak perlu kot exam online ni?untuk ape sebenarnye?panggil interview terus kan senang..
kalau nak buat gak, buat la bperingkat2 ataupun manual macam dulu..laaagi senang



4 comments:

  1. kesian kan.. byk gak bc komen mber yg dpt tu

    ReplyDelete
  2. finally JPA buat balik tak test tu?. susah jgak la kan sbb ramai yang ambil test online

    ReplyDelete
  3. test on9 macam ni mmg jamm la sebab ramai yg tgh on9 kan..mmg ramai kenkawan kne.. lps tu offline tetiba..sangat2 mereka geram.. dulu senang je kan.. panggil interview je dah.. dapat tak dapat rezeki Allah... kita usaha yang sebaik boleh..

    insyaallah ada rezeki lain lepas ni... gud luck semua... salam perkenalan dari mommylina

    ReplyDelete