Friday, May 9, 2014

Aku Isterinya Ep 1 - Final


Lama sangat aku abaikan blog ni..huhu..actually banyak benda nak story tapi tak tau kenapa..mood nak berblogging ke laut kot..hmm not good not good..

Harini pon bukan nak story ape pon, juz nak update new drama yang boleh tahan best gak..tapi selalu sangat skip nak tengok..so mari kita abadikan dalam blog..esok2 nak tengok balik boleh layan kat sini..



Aku Isterinya Ep1                                Aku Isterinya Ep2                           Aku Isterinya Ep3
Aku Isterinya Ep4                                Aku Isterinya Ep5                           Aku Isterinya Ep6
Aku Isterinya Ep7                                Aku Isterinya Ep8                           Aku Isterinya Ep9
Aku Isterinya Ep10                              Aku Isterinya Ep11                         Aku Isterinya Ep12
Aku Isterinya Ep13                              Aku Isterinya Ep14                         Aku Isterinya Ep15
Aku Isterinya Ep16                              Aku Isterinya Ep17                         Aku Isterinya Ep18
Aku Isterinya Ep19                              Aku Isterinya Ep20                         Aku Isterinya Ep21
Aku Isterinya Ep22                              Aku Isterinya Ep23                         Aku Isterinya Ep24
Aku Isterinya Ep25                              Aku Isterinya Ep26                         Aku Isterinya Ep27


7 comments:

  1. layan la sis, dah cite kat tv sume boring..astro lg la..dok ulang cite same je..hikhikhik

    ReplyDelete
  2. ika,
    best jugak cerita ni...tu pon tgk ikut sempat...

    jom singgah
    http://fazianbatrisyia.blogspot.com/2014/05/the-liebster-award-from-ciksu.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la kak..sbb tu ltk kat blog..sng sikit..

      Delete