Wednesday, March 12, 2014

DOA Untuk MH370


Harini genap hari ke 5 MH370 hilang..macam orang lain jugak, aku pon rasa sebak dengan berita ni..even yang dalam MH370 tu xda sape pon yang aku kenal tapi diorang pon makhluk Allah, jadi jom la kita sama sama doakan supaya MH370 kembali dengan selamat..

Photo: teruskan mendoakan agar segala urusan dipermudahkan. InsyaAllah

jangan la kita tambah kesulitan mencari MH370 dengan buat cerite macam2..aku pon pelik tengok masing2 tunjuk pandai buat pandangan masing2..sampaikan kisah peribadi pilot2 pon nak di hebahkan..ada siap yang cakap pergi melancong sebab nak buat maksiat la..apakah bangang sgt orang itu???

so kita yang masih diberi peluang untuk hidup ni jom la kita berDOA supaya penumpang & anak kapal MH370 kembali dengan selamat..sebab kita juga makhluk Allah yang x terlepas dari ujianNya..

Amin..


2 comments: