Tuesday, January 14, 2014

Barang Dari Korea Lagiii


Tadi belek2 fb pastu jumpa page ni.DoYoung Malaysia 두영 韩国潮流家饰 ..teruja i ok tengok Comforter Sets yang diorang jual..i kan suka kalau korea2 ni..kalau boleh hiasan rumah semuaaa nak beli kat korea, baru comel..muahaha..berangan sangat!

jom kita cuci mata tengok.. 

sweetnye lahaiiii..empat2 aku bekenan..

Curtain pon ada jual..suka suka..aku dah berangan dah kalau pasang kat rumah mesti cantik..kat ruang tamu letak yang paris tu, kat bilik letak pokok tu..tenang je nak tido..pastu kat dapur letak zebra tu..kat bilik anak bear tu..hahaha

hensem zebra tu..


Photo: Kesog 계속
4-IN-1 Comforter Set (Queen)
100% Cotton, Made In Korea
1 Comforter (with filling), 1 Fitted Sheet (with Mattress Protector), 2 Pillow cases
Ultra-fine craftsmanship & quilting
comel sangat ni..

yang ni cantik sangat..
berangan tido sambil peluk hubby, mau aku tak nak bangun gi ofis kalau gini..

-credit pic to Do Young-




1 comment: