Wednesday, December 11, 2013

Kes Buang Bayi Lagi


Kes buang bayi ni bukan benda baru kat Malaysia..dari dulu sampai sekarang menjadi-jadi aku tengok..aku pun tak sure sama ada orang2 yang terlibat dengan kes2 macam ni manusia bertopengkan setan atau setan bertopengkan manusia..eh macam same je..hehehe


apa ko rasa tengok pic tu?
-pic from mymetro-

sedihkan..budak kecik yang tak berdosa tapi dibuang macam tu je..aku tak tau sape mak apak dia, selalunya yang kes buang bayi ni mesti yang belum kawen tapi dah berani nak mengedik romen sana sini..tak takut ke?? Berani buat berani tanggung derr..

Korang kena tau, bukan mudah Allah nak bagi zuriat..tak semua orang mampu dapat anak dengan mudah..

Taubatlah, bayi yang ko buang tu tak berdosa, tapi yang berdosa ko dengan pasangan sejati ko..

Harini ko buang dia, esok kat Akhirat dia tuntut semua..Nauzubillah..




2 comments:

  1. Nauzubillah... skang macam2 dah jadi

    ReplyDelete
  2. tak patut la buat mcm tu. itu baby bukannya binatang.

    ReplyDelete