Thursday, December 12, 2013

Alhamdulillah & Congratz Dik!


Hari tu aku ada cakap adik aku dapat 5A dalam UPSR kan..Alhamdulillah semalam satu family happy & bangga dengan dia..tak sia-sia mak aku bebel kat dia suruh buat keja sekolah..muakaka

Alhamdulillah

haritu masa result keluar aku ada tanya dia nak sekolah mana, dia cakap MRSM..kalau boleh nak kat Penang..bukan main lagi ko kan..nak jauh2 je..

aku ok je kalau dia dapat Penang, sebab aku ada..tapi dalam hati aku kata mintak2 dapat Melaka je..gila kejam hahaha..bukan ape,tak yah jauh dengan family..susah kalau jauh ni..kalau mak abah tak sihat, susah nak jumpa, kalau rindu pun simpan dalam hati je ='(

Maybe Allah dengar doa aku *gila poyo akak dia*, lastly dia dapat SM Sains Muzaffar Syah (MOZAC)..
Alhamdulillah.. Allah mudah kan jalan dia, tak yah gi Interview tapi dapat..

so dik, bila dah dapat peluang ni, belajar rajin2, jangan salah pilih kawan..enjoy la moment dok hostel..best tau..yang penting jangan lupa kat Family & be awesome there!



6 comments:

  1. salam
    singgah khamis anum singgah n follow back
    thanks sudi follow anum

    ReplyDelete
  2. congrats ye .. tahniah sebb dpt masuk asrama. hihi.

    ReplyDelete
  3. wahhhh tahniah2! dpt sekolah hebat ni! jgn sia2 kn peluang! kami ank melaka mmg meleleh nk msk sekolah ni ;-)

    ReplyDelete