Monday, September 30, 2013

Saya Nak Menang Contest Lukisan Kaligrafi


Sekarangni aku perasan yang aku suka sangat deko rumah..walaupun rumah aku biasa2 je..eh makcik2 sangat je bunyi kan...dah lama dah plan nak deko bilik tidur ni , tapi idea tak mari-mari..sehinggalah terjumpa Lukisan Kaligrafi..

First time tengok hasil kerja LK ni, Subhanallah..cantik tak terkata..berminat sangat..so bila dapat tau LK ada buat contest, rasa sangat2 seronok, bertambah seronok bila tengok tarikh tutup harini (30/9/13)..sempat lagi ye.. hehehe..mana tau rezeki aku dapat menang kan..maka LK sila lah pilih saye ='(

HADIAH UTAMA (Untuk Blogger)
::Lukisan Kaligrafi berharga RM300::
::Voucher Lukisan RM50::

1O HADIAH SAGUHATI (Untuk Blogger)
::Voucher RM50 untuk pembelian RM400 dan ke atas

best kan hadiah dia..

ok meh nak story, dalam banyak2 hasil kerja LK, aku rasa semuaaaaa aku bekenan..melampau ni..tapi aku rasa yang paling menawan hati dan sesuai untuk bilik tidur aku adalah yang ini



ini


dan ini


wah banyak pulak..

ini pulak bilik yang i rasa akan menjadi tenang, nyaman dan selesa bila adanya lukisan tadi..


hope sangat  LK akan pilih aku sebagai pemenang..Semoga tidur kami akan sentiasa tenang dengan adanya ayat-ayat suci..Amin..


Facebook: LukisanKaligrafi
instagram: LukisanKaligrafi

2 comments: