Monday, September 16, 2013

Pulau Redang - Part Last (Snorkeling)

Akhirnya...berjaya gak aku abiskan sampai part last..clap clap clap..ceh!padahal 3part je kan..

amacam cool x?
cool kan..matila sendiri tanya sendiri jawab

Actually snorkeling ni termasuk dalam pakej..3kali ye..tapi aku juz pergi 2kali je..tak larat la pulak nak pergi tiap2 hari..tapi snorkeling hari ke2 memang paling best..so korang yang nak pergi Pulau redang jangan lepaskan peluang snorkeling kat Marine Park ye..

Laguna redang ada buat servis underwater photography..
RM7 satu pic..tapi diorang tak kan print, juz bagi softcopy dalam CD..pandai2la cuci sendiri..

tak plan pun nak ambik pic ni..sampai2 aku dah cakap kat hubby..no underwater photo..
pastu tengok diorang ambik macam best pulak..pastu anak buah aku pun ambik gak..
ape lagi tercabar i..hahaha. aku ni even semalam dah snorkeling, tapi kalau suruh snorkeling lagi harini memang la cuak.. lagi2 kalau kat tempat jernih sangat ni..i tak sanggup nak cemari habitat hidupan laut..
hahaha.padahal takuiiitt...

ewahh
muka redhhaa..

suka suka pic ni
pic i sorang ada, tapi tak payah la tunjuk..kitteww malu..

ok betul.. tak tipu

luv this pic
enjoy sangat2..
to my hubby, 
i loveeeee u today, tomorrow & forever!
happy anniversary, my man...




1 comment: