Monday, July 1, 2013

Photo Frame Burung

Sejak jadi isteri orang ni, aku rajin sangat hias rumah..memang dari dulu lagi minat bab2 deko rumah..tapi hajat nak jadi macam eric leong tidak kesampaian..sian..hehehe..Bila dah ada rumah sendiri ni baru la tau kenapa dulu mak selalu suruh kemas rumah, menyapu, mop lantai..ok tq mak..now anakmu mengerti..gittew..

Hari tu ajak hubby pergi jalan Jusco Queensbay..ok tipu, dia yang ajak aku sebab nak tengok superman..habis tengok wayang, ronda Jusco..then jumpa ini barang..murah je uollss..RM9.90/2pcs..

apa tu

cantik kan..siap tarik langsir sebab nak dapat efek pcahayaan..
ok nnt kita beli lagi ye..




1 comment: