Tuesday, July 30, 2013

Biskut Cornflakes Madu Yang Sedap Lagi Lazat Kebabomm!!

Kerlass kan nama biskut aku..hihihi..hari ahad haritu saja la rajinkan diri ni buat biskut..kata nak raya kan, semangat mesti mau ada..hehehe..sebelum buka puasa bukan main azam nak buat 2kuih satu malam..lepas buka puasa je, kuih ke mana, aku ke mana..badan berat dah kan ,penuh dengan lemak air semua..tapi nasib baik ada si suami yang rajin membantu..mood rajin on terus..

Sekarang ni rajin sangat buat kuih..kek batik la, puding karamel la..very mak mak sangat dah ni..hehehe.. so menjelang hari raya ni jom kita buat biskut cornflakes madu..

eh tak yah jom jom sangat..dah siap dah pon..jom cuci mata tengok hasil air tangan i yang lemah lagi lembut ni..

masterchef musim ke 3

cantik ke tidak??
biar tak cantik, janji sodaap..
eh ayat cover line tu

tadaaa!!
dah siap bakar jom kita susun dalam balang..
eh memang terasa macam mak mak sangat ni..
hehehe..tapi tak tipu tau..memang sedaappp!

bye



1 comment: