Wednesday, June 12, 2013

Umur Yang Ke Berapa Ye??


-pic google-

happy birthday to me!!!
ish malu pulak wish diri sendiri..wakaka

10 Jun besday i..means aku & hubby share bulan yang sama=)
tak ada yg indah melainkan ucapan dari suami, mak abah, family in law
,adik kakak & kwn2 jugak...
thanks a loooot..

eh tapi ada jugak yang indah tau..hehehe..
thanks tu suamiku yang sangat dikasihi, kerana telah menghadiahkan saya ini..

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

indah kan?

aku dok potpet2 kat dia cakap kulit kering la, badan letih la..
and hubby tanya nak beli aurawhite ke?
aku jwb dengan berat hati je..hahahha
thanks sygku, walau pun berat hati i nak terima, tapi u bagi, i terima jugaaaakk..
sayang&cinta u sgt2=)

eh takkan itu je yang indah?
ada lagi..yang ni mula2 hubby nak buat suprise, tapi tak jadi coz dia takut lupa..
last2 bagitau gak aku..kikiki

will update next entry..

Anyway, Thanks sgt2 kat hubby..
sebenarnya ada u pun dah buat i sangat bahagia..
dengan hadiah2 ni bertambah2 la bahagia i...hehehe
luv u darling!


No comments:

Post a Comment