Friday, June 28, 2013

Shaver/TRimmer~Apa Pon Boleh

ingat tak haritu aku cerita pasal besday hubby..kan aku tak tau nak bagi hadiah ape..before ni hubby ada bekenan shaver kat watson kalau tak silap..shaver jenis kau tala even tak rapat kat tempat yang bekenan dihati terus jatuh berguguran segala maknenek.hahaha pelik pulak bunyinye ye..tapi cari punya cari tak jumpa..give up terus laki aku, terus pasrah guna je yang manual..

Ntah macam mana tiba2 dia tjumpa kat groupon shaver/trimmer yang lebih kurang macam watson tu, tapi bukan jenis yang tala tu la..tapi jenis guna bateri..so aku cakap, meh aku belikan as besday present..gila suweet aku  kan..tapi murah je..RM29 dari RM55 kalau tak silap..

Semalam sampai la shaver tu..



taraaa!!

jangan main2 ye..bulu hidung pon boleh uollss..siap ada lampu suluh lagi..

ini la dia bila dah keluarkan dari plastik..
simple je kan..mcm xbest je pulak besday present simple gini..huwaaaa
next year i bagi yg lagi best ok..
bye..


1 comment:

  1. blogger, jom join!

    http://lotsoflovebyshakira.blogspot.com/2013/07/wang-tunai-rm5000-untuk-blogger.html

    ReplyDelete