Wednesday, June 5, 2013

Dia..The Best

Ahad hari tu besday myhubby..dah besar dah yerk.hehe..bila besday orang tersayang ni aku jadi lemau sikit kalau pk pasal hadiah.nak bagi ape..pastu aku tanya dia nak ape, dia kata xnak pape..eh mana boleh..pastu dia kata boleh..aku macam,ala xbest la kan xbagi hadiah..hmmm kena cari gak..

Ahad tu kitorang pergi celebrate..celebrate simple2 comel2 gittew..plan nak gi nandos tapi queensbay ramai orang..so kita gi old town..singgah shopping jap then hubby berkenan kemeja..rembat satu..aku cakap tu hadiah besday, biar aku bayar..tengok2 dia gak yang bayar.ok tak menjadi..pastu singgah secret recipe beli kek 1slice..ko ingat satu slice sikit..sampai ke harini ada lagi..hahaha..yang makan aku sorang..siapa punya besday pun aku tak tau..hehehe

kek pun ikut selera aku..hihihi

happy besday sayangku..
macam kat cameron pulak kan..actually hujan..tu cuaca mendung je..

ni suruh staff oldtown snap..blur pun blur la..janji adoo..

lepas makan nasi lemak, makan ais kacang..dalam menu bukan main cantik lagi, sampai2..

ok bandingkan dengan yang bawah

mentang2 rm3.90 je kan..hahaha..memang elok la rm3.90 pon..cenonit je pon..

anje cikit..

ok la..lastly to my hubby..
happy birthday sayangku..
i love u sgt2..semoga pjg umur, murah rezeki & rumah tangga kita kekal bahagia hingga akhir hayat..
takda orang lain yang boleh ganti tempat u sebab 
i akan setia hingga hujung nyawa..
hope u pun mcm tu..

Amiin..




4 comments:

  1. sweetnya dia.. sedap kek tu..nyum2..

    ReplyDelete
  2. salam perkenalan

    i am following u :)

    http://lotsoflovebyshakira.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Blogger! Jom join ni.. hadiah RM800 menanti anda!

    http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/2013/05/1st-big-giveaway-diari-sedetik-lebih.html

    ReplyDelete