Tuesday, April 23, 2013

Hobi Baru Dia..

Sejak kebelakangan ni hubby i ada hobi baru..aku layan kan je la..ok my dear, i sokong u dari belakang ye..hehehe..actually hobi baru tu adalah

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


ye pandai..kumpul ikan laga..
cantik2 tau ikan2 ni..tapi aku malas nak snap pic satu2..snap sume sekali kan senang...hehe
aku pun tak ingat ada berapa..yang pasti dah 3ekor mati..

cantik kan..suka tengok yang biru tu..bukan main kembang semangkuk..
yang merah pun tak nak kalah tau..

yang ni i punya..caaayang u ketat2..

ikan ni dia letak kat ofis..tiap2 pagi sampai ofis mesti dia akan bagi makan la, 
tukar air la..aku tengok dari jauh je sambil bagi semangat..hahahaha..
pastu bila ikan dia mati, suka buat sedih pastu nak beli lagi..siap jumpa tokey ikan tanya macam mana nak bagi jantan betina dok sekali la..hahaha..

cantik kan..semoga ikan2 ni membesar dengan jaya nya..hehehe
bye2

1 comment:

  1. nice day:)
    saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
    yang saya kemarin..


    bagi-bagi motivasi yaa.. :)


    http://wisataoutboundmalang.com/

    ReplyDelete