Sunday, September 16, 2012

Setahun Sudah Kau & Aku..

16 September 2012 ♥

Pejam celik pejam celik, dah setahun aku & suami sah menjadi hubby & wifey.. Alhamdulillah, syukur sangat Allah masih panjangkan jodoh kami..Doa aku semoga hubungan ni akan terus kekal berpanjangan selamanya..Amin..Dalam setahun ni macam2 pengalaman kitorang dah lalui..sometimes happy, sedih, gaduh pon ada, hehe..biasela..suami isteri..boring pulak kan kalau tak ada gaduh2..bila gaduh, ada sesi pujuk memujuk pulak..hehehe..tapi semua tu la yang mematangkan aku & buat aku lebih semangat untuk jadi isteri yang terbaik untuk dia, suamiku..

Untuk sekarang & my future life, aku ada banyak impian, azam, matlamat, visi and semua la..dan salah 1 nye aku harap kami akan kekal bahagia selamaya..And 1more aku harap kami akan dikurniakan zuriat yang ramai..tiap2 hari aku doa supaya aku & hubby akan dapat zuriat..lagi ramai lagi baguz..boleh buat team bola..hehe..tapi aku tau, semua ni kerja Tuhan..Dia akan bagi bila hambanya dah ready..and aku selau fikir positif, dia bagi kami setahun ni untuk kami habiskan masa berdua dulu..sebab tu tiap2 hari aku rasa macam baru semalam je kitorang kawen..so sweeet ♥ ..hehehe..syukur alhamdulillah, aku ada family yang sentiasa memahami..tak pernah kritik kenapa lambat ke apa..semuanya doakan..tapi tipula kalau takda orang2 yang kritik..yang laser2 tu semua sebab masing2 kawin sebulan dua dah lekat anak..ada yang kata kenapa lambat la, ada yang siap cakap boring tau kalau takda anak, sunyi tau kalau takda anak..poodah..hehehe..aku dengar telinga kanan, keluar telinga kiri..officemate aku cakap, jangan pk kan sangat, nanti stress lagi susah..tq sis2..
So, sekarang aku akan usaha, doa & tawakkal..Insyaallah semua tu akan datang tak lama lagi..sabarla jap hubby ye..Allah saja nak bagi kita berdua2 dulu..mana tau nanti keluar kembar gegurl & boboy..hehe..

My Endless ♥ ,
I ♥ u so deeply,
I ♥  your kind,
The joy that you bring to my life..
I'll  ♥ you forever, with all my heart...



3 comments: