Sunday, June 17, 2012

Bercuti Di Kuala Kangsar - Part 2

Ewah ewah..berpart2 pulak kan..ok sambung story pasal Kuala Kangsar.. After settle kerja hubby, kitorang terus kemas-kemas balik bilik.. tak sempat rest terus check out..hehe bukan apa, banyak lagi plan kitorang tau..nak tau apa plan tu?jom layan pic2..

dah sampai Perak mesti la cari labu sayong kan..kitorang terus terjah Sayong cari tempat tempat yang jual labu sayong..banyak kedai tapi kebanyakkan tutup.. Cantik kan labu yang kat atas tu..macam pasu pon ada..yang tu mahal sikit la..

yang besar tu kalau tak silap dalam RM50++
nak yang ada lampu pon boleh uolls..

kilat kan

yang ni memang comel..1 set RM4..
murah murah tau kat kedai kakak ni..aku ingat labu yang kecik 3=RM10
rupanya 1=RM1.50

comel kan..kalau buka plastik mesti lagi comel sebab nampak ukiran
ni semua aku rembat

ada lagi..
tapi yang ni mahal sikit..sebab cantik..
yang ni 3=RM10..tu pon beli kat tempat jual kraftangan..so confirm mahal sikit

cantik sangat kan

okla
cukup untuk part 2..
nak makan malam pulak..
bai



3 comments:

  1. cantek la...terutama yang pasu kecik tu...boleh tau x kedai tu kt mana ek

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi diana, tak ingat la kat mana, klu tak silap kat area2 pekan kuala kangsar..banyak kedai kraf tangan ctu

      Delete