Wednesday, April 11, 2012

CONTEST SI BAJU MERAH



Macam lama je tak join contest..hehe..hari ni BW sana sini, jumpa blog awek ni..apa lagi nak join la..sebab kita suka warna merah gak tau..jom join..yehaaaaaaaaaaaaaaaaa..

warna merah menarik kerana?

warna merah membuatkan seseorang itu nampak elegan dan yakin..saya suka warna merah kerana warna merah sangat cantik dan membuatkan saya nampak anggun gitew puji diri sendiri perlu ada 
(jangan nak muntah ye)


pic yang aku pilih mestilah yang penuh dengan merah dan yang paling penting bajet comel..muakaka..


tag :




bai


3 comments:

  1. wahaaaaa, nak join jugak sebab saya peminat fanatik warna merahhhh..thanks dear..

    ReplyDelete