Tuesday, March 6, 2012

Tips Cerah Dan Gebukan Wajah

Assalamualaikum..

Semua orang nak kulit muka cerah, gebu, licin kan..Mesti ada antara kita kalau nampak girl yang lengkap pakej tu, teringin nak pergi tanya tapi sebab malu batalkan lah niat tu..
So hari ni aku nak bagi tips untuk cerahkan kulit dan secara tak langsung dapat gebukan kulit..Mudah je kawan-kawan..tak payah keluar duit ribu-ribu..

Caranya : Ambil sebiji pisang yang sudah masak. Kisarkan bersama sedikit madu. Sapukan pada wajah dan biarkan sehingga kering. Kalau nak cepat lihat kesan nya, cuba 2-3 kali seminggu..Insyaallah..

Gebu tak saya??

4 comments: