Friday, March 9, 2012

Rindu Mak Rindu Abah

Rindu sangat sangat kat mak abah..tapi apakan daya..utara selatan jauh kami
tadi rindu sangat sangat, terus call mak..aku cakap hello, tapi mak senyap..
jap lagi bunyi accchuum , rupanya mak bersin..
hahaha comel betul
tanya mak masak apa harini..mak kata masak mee..bosan makan nasi, ubah selera..
tengah cakap dengan mak dengar suara abah menyampuk..
oo aku tau abah pun rindu aku macam mak rindu aku..eh perasan..
comel betul abah menyampuk..hahaha
aku cakap kat mak, insyaallah, murah rezeki aku nak balik kampung..
rindu mak abah akak adik semua la..

aik nape abah tak pandang kamera..comel pulak farsyah masa ni
pic ni masa hari raya 2008

ini mak saya yang cantik

ini ayah saya yang gagah

mak yang cantik ayah yang gagah 
dapat la saya
hahahaha






6 comments:

  1. wahh...cantik emak awak...muda gitu.... awak pun cantik jugak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. awak pun cantik jugak tau..

      Delete
    2. hehehe...saya kecik je orgnye.... nanti add FB saya k ;) salam kenal

      Delete
    3. i memang comelllllll......

      Delete