Tuesday, March 13, 2012

Kawan

Hampir 4tahun dah aku tinggalkan zaman student..rindu pulak..betul orang kata, bila sekolah, selalu doa cepat masuk u..bila dah masuk u selalu doa cepat konvo..tapi bila semua tu dah lepas, rindu pulak kat zaman sekolah rendah, menengah and u..
Lama jugak tak jumpa member-member lama..last jumpa pon masa my wedding..tu pon tak semua..yela, masing-masing dah busy dengan life masing-masing..maybe 1 of them kawen kot baru boleh jumpa lagi..

cda.ika.dani
masa ni ada event kat kolej..diorang perform untuk event tu kot..tak ingat..aku AJK kot


ika.ayie
balik exam possing sana sini sebab dapat jawab dengan cemerlang


last day kat uum..
aku yang pakai seluar tu

dani.ain.cikmon.amy
cda.ika
kat rumah dani, makan makan

yang tengah berdoa mintak jangan hujan tu dani
pic ni semua aku curi dari dia..hahaha

orang semua tiup lilin sorang pandang kamera..tu aku la tu..
hahaha


amy.ain
meksyah.dani.cda



Take care Friends


2 comments: