Thursday, February 9, 2012

Tips Kurangkan Rambut Gugur

Sejak dua tiga minggu ni, aku rajin menyapu di halaman rumah sambil ditemani angin sepoi-sepoi bahasa..sekali sekala angin bertiup kencang, rambut pun beterbangan..terasa HOTT okey!!!

-kredit google-

hahaha nak menipu pon agak-agak la yerk..rumah aku kat penang ni mana ada halaman nak menyapu bagai..hehe..
actually sejak dua tiga minggu ni, bila aku menyapu bilik, ruang tamu ke, mesti ada banyak rambut..panjang-panjang pulak tu..confirm rambut aku la tu..hahaha.cuak gak tengok bukan main banyak lagi..kalau duit yang kat lantai tu takpe la jugak..so, aku pon google cara nak elak rambut gugur..boleh kita sama-sama try..

CARA-CARANYA :

Dapatkan beberapa helai daun lidah buaya & daun bunga raya



Ramas atau mesin hingga lumat dan lumurkan kat atas kepala..Jangan lama sangat..Dalam sejam then cuci sampai bersih.

Jangan buat sekali je ye..buat banyak kali..Insyaallah, kuranglah gugur rambut tu

Eh, macam dah try pulak kan..belum lagi, aku pon baru nak try..tapi jenuh nak cari daun-daun tu kat oversea ni..bluekkks

Selamat Mencuba!!

No comments:

Post a Comment