Wednesday, August 17, 2011

Tak Tau Tajuk Apa Sesuai..Hehehe

Lama betul tak update blog ni..actually ada nak update pasal holiday ke cameron highland..tapi sampai ke hari ni still tak sempat nak update..maklumla kena upload pic lagi..aku ni dah la malas nak menunggu..so dok dalam draft je la..tapi kali ni rajin nak update..sebab tak ada pic kot untuk entry kali ni..hehehe..rasanye sempat lagi kot nak wish SELAMAT BERPUASA kat semua..sekejap je dah hari ke17 kita puasa..apa korang rasa?best nak raya?sedih nak tinggal kan Ramadhan??hehehe..bagi aku ramadhan kali ni xda banyak beza, tapi next ramadhan Insyaallah akan berbeza coz masa tu maybe dah jadi suri kepada seorang lelaki..wah ayat gatal gitu..hehehe..kalau ikutkan harini, sebulan lagi Insyaallah aku akan bergelar isteri..semoga dipermudahkan semua perancangan..Amin..memang tak tipu, sapanjang tempoh bertunang ni banyak dugaan..betul orang kata, masa tunang ni la kita akan alami banyak dugaan..semuanye bergantung pada kita dan pasangan..
Rasa seronok pun ada, rasa berdebar-debar pon ada nak kahwin ni..hehehe.mestilakan, nak langkah ke alam baru.tapi kad kahwin x pos lagi kat member2..so pada member2 yang ada baca blog ni ada ke, tungguuuuuuuuuuuuu...hope sangat2 korang datang..start 28hb ni aku dah cuti dah..yeah nak balik kampung..kalau dulu bila raya orang bagi aku duit raya, tapi sekarang ada ke.hehehe..tapi best bila pergi raya, adik aku tak dapat duit raya, aku dapat.hahahha..untung badan kecik ni..eh perasan..
Nak story ape lagi ye..rasanye xda dah.ok la pesanan ringkas dari saya untuk semua..



~Kesihatan yang hilang boleh diperoleh dengan ubat-ubatan yang baik tetapi masa yang hilang sekali hilang akan terus hilang~ 

1 comment:

  1. hoi2..aku bce la post ko neh.hahaa..cepat2 anta kad kawen..waahhh

    ReplyDelete