Friday, June 10, 2011

Abang Besar Sudah Mari!!

Abang besar sudah mari..lu orang kacau tempat gua, gua sebat lu orang..wah wah feeling2 KL gangster gitu..ini belog gua, suka hati gua mau bikin panas ke ape..auww terlebih sudah..bawa2 mengucap..hehehe actually malam tadi kami berdua pasanganmerpatisejoli pergi queensbay mall p tenok cite tu la.. memang hebat cite ni..xrugi tenok..tapi kalau korang jiwa2 rakyat, romantis2 gtu toksah la p tenok..wat sakit jantung je..tapi kalau jiwa gangster macam mak ni xpe la..hikhik gangster ke??
cercite cercite..ni nak cite la..alkisah ada 2 orang adik bradik orang susah..dua2 terlibat dengan gangster2 ni..yang abang nama nye Malek (Aaron Aziz) baru keluar penjara..kiranye feeling2 nak tobat la..yang adik Jai (Adyputra) pon bercita2 nak jadi gangster gak.cite ni xda pon adegan romantik2..laaangsung xda ye..baguz gak xda..naik meluat kalau ada lagi2 kalau pompuan tu blakon ala2 kilafairy tu(betul aku eja)lantak la..gedik gila blakon dalam karak..jadi nye tidak..opps terlebih pulak..tabik gak kat syamsul..memang sesuwaaai jadi gangster..


takut x takut x..??

nampak x zizan raja lawak tu..watak dia memang terbaik la..best..zizan ni kira penceria cite la..aku asyik gelak je dengan lawak2 selamba dia tu..tapi last2 xtau ape jadi kat si zizan ni..coz kena tikam then masuk hospital...tapi paling cian + sedih masa kereta dia kena bom.sangat2 best masa tu..pi la tenok kawan2 semua..memang best..amboi puluh kali cakap best ni..ok la..malas nak cakap banyak..maklumlah harini besday sendiri..matang sikit..hikhik..daaa


2 comments:

  1. cess...interprem bday sendirik.hahahahahaa..by da way..hepi bday ika!!!!

    ReplyDelete
  2. alaa ko ni cik mon..sekali stahun cyg oii

    ReplyDelete