Thursday, February 24, 2011

lots of surprise!!

Haritu  aku saje la nak buat surprise kat tunang terchinta ni..tapi bukan la nak sambut valentine pun, saje je..tapi masa order tu memang hari hampir2 nak valentine..google punya google, jumpa la 1 blog cake yang menambat hati kecilku ini..hehehe..dulu aku penah wat surprise gak bagi cupcake,ingat x??so sekarang tukar,,xmo lagi cupcake..bagi cake bolat2 pulak..so jari jemari comel ni terus sms kakak ni..tuan punye blog zanaz biz..then bincang2 dengan dia suruh dia hantar 16hb..then tepat 16hb sampai la cake tu kat hubby aku..

Tapi rupa2nye, aku pun dapat surprise gak..tengah buzy keja, datang sorang abang tu bawa sekotak cupcake..then dia cakap, "ika sape?"..maka tanpa segan silu, i angkat tangan n berdiri...wah gitu..hahaha xde la..
So abang tu pass kan cupcake tu kat aku..teruja tau..sayang nak makan..hehehe..tapi yang sedihnye aku xda gambar cupcake tu kat pc..xsempat nak transfer lagi..ada dalam hp..so xdapat la nak tepek kat blog ni..Thanx to my hubby..cantik sangat cupcake tu..ada pink rose tau..

Ok sekarang cite pasal surprise dari tuan punye blog pulak..seronok sangat bile dapat tau cake dah sampai..



tara!!



 gambar aku ambik dari tukang buat cake..hehe jgn marah ye sis..




1 comment: