Friday, February 11, 2011

Farish Nur Iman~

entry ni dah lame dah aku wat, tapi baru je nak  publish..hehehe


............................................................................................................
Lamenye x update blog..rindu serindu rindunye lah!!ni baru la ada masa nak update..ceh bajet buzy gila macam PM plak..hehehe nak buat macam mana memang akak buzybody okey..now i kat melaka..balik kampung sempena raya cina ni..siningkuaila..rindu gila kat family, rumah and kampung halaman tau..auww macam baru balik dari mesir pulak kan..hikhik..xkesah la..

Meh nak habaq nape blog ni hampir2 jadi sarang burung..b4 ni tempat keja sangat relax..sampai merayu-rayu mintak nak buat keja *tipu*...tapi sikalang tempat keja dah tak sama macam ofis dulu...boleh meroyan aku tiap2 hari kalau macamni gila buzy..kau bayangkan tiap2 hari kena ot..diulang sekali lagi..keeeeeennnaaaa bukan reeelaaa okey..kau ingat aku robot?? i need my own life gak..tengok aku dah cakap omputih adooooiaaaai..tapi serius memang sangat2 letih..hmmm ape boleh buat..hopefully mereka2 memahami isihati ni..ewwah..

Ok, actually baru balik mydin..bawa family beli barang..saje la belanja barang-barang rumah..bila lagi nak berjasa..ehem2..myfiance pun ikut balik melaka gak..even cuti xsampai pun seminggu, tapi syukur la jugak dapat balik melaka ni..pasni xtau la bila leh balik lagi..orang lain tiap2 minggu boleh balik..aku sebulan sekali pun payah tau..sob sob..

Hari tu masa hari raya member2 kita sume kan(thaipusam), kat rumah aku ada buat kenduri cukur jambul anak buah aku yang ke-2..dah 2 dah anak buah..yang sedihnyee akak xdapat pulang beraya celebrate bersama taauu..jeles tengok pic2 diorang..sume pakai baju sedondon tau..sebabkan xdapat balik, so baju aku xsiap..hahaha..mak kata baju ada,tapi kain xda..macam mane tu??kau ada?hehe

Aduh penat pulak membebel sorang2..k la even x join pun aku tetap nak tepek gambar2 masa majlis cukur jambul Farish Nur Iman...











cute doorgift

hanis dengan sape tu?




ooo cicitkuu

kakak with adik

anak2 ku yang comel

ok bye2..




No comments:

Post a Comment