Thursday, November 25, 2010

Lame Gile!!

Lame gile x update blog ni..aduh betul2 rindu nak jadi blogger tegar balik haha..actually macam biasa, tengah tunggu mr.hubby datang ambik..so singgah cc sebelah ofis ni..lepas la rindu nak buka blog ni..keja ok..everything still ok..cuma yg x ok tadi kata everything ok next week company hantar outstation kat kl for 2weeks..2weeks ok.aiyoo x sukanyeeeee..nak je resign tapi sayang la coz gaji ok n rumah pun dah ada..SO??xtau la..hmm cakap pasal rumah,maybe this week perabot2 sampai..yeah!!pastu mula la aktiviti deco2..hmm ape cite lagi ye..oo lupa la dalam family dah bertambah 1 lagi hero..FARISH NUR IMAN..sweetkan nama dia..comel sangat..tapi sedih sangat coz xdapat jumpa peluk cium lagi coz aunty dia ni kat perantauan..xpe2 tengok pic pun jadila kan farish..eh betulke?hehe..tapi me n myhubby dah kirim hamper kat farish..to along,jangan lupa tayang hahahaha..

No comments:

Post a Comment