Thursday, October 28, 2010

Mawar Hijau

mawar hijau..ape kes mawar hijau..orang main mawar merah da..

agak2 kalau aku n mr.hubby posing gini boleh wat kulit album x?!

suka suka dengan drama ni tau..menusuk jantung gitu..uhuk uhuk..sape yang tengok drama ni mesti setuju dgn ape aku ckp ni..pelakon2 dia pun comel lote gtu..sumpah x tipu..


dah lama xtengok drama korea.nk tgk kt internet lembab betulke aku eja ni? hentam je la..kalau masa kat u dulu bukan main lagi,tiap2 hari tiap2 malam mesti tengok..nak final exam ke ape ke,mesti tengok dulu baru baca buku..dasar..tapi tengok drama korea ni memang aku xjemu..xtau la orang lain camne..nape ye??cite MyGirl, B.O.F, wonderfullife suuuume best la.aku tengok cite2 ni xsah kalau xmeleleh air mataku ni..huahuahua..malu tau..tapi nak malu ape..tengok pun dengan member2,diorang pun melalak gak..hehe..lagi satu suka tengok cite korea ni sebab fesyen baju2 diorang memang cun..aiii bile la nak gi korea ni..agak2 honeymoon nanti nak gi sini dapat x???hohoho


No comments:

Post a Comment