Wednesday, October 27, 2010

hujan

dari malam tadi sampai ke pagi ni hujan lebat sangat2..maybe hujan memahami keadaan aku..ada orang xsuka hujan sebab bila hujan semua keja xdapat buat, baju xkering, nak jalan sana sini xboleh..sape kate x boleh?td dalam hujan aku jalan je gi beli nasi lemak kat kedai depan tu.mampos jap lagi demam..ye, aku kena tempuh jugak hujan klu nak hidup.sape la aku yang mampu nak tahan hujan dari terus turun.sama juga masalah n dugaan..sapela aku yang boleh halang masalah n dugaan dari datang menimpa..aku insan hina yg xtau ape2.yang aku tau, tak abis2 menyusahkan orang..bebalik pada hujan, orang cakap lepas hujan turun akan ada pelangi..mana pelangi?mana?mana?xda pun..orang tipu ke?maybe pelangi ada tapi hanya orang yang istimewa je yang dapat tengok pelangi tu..aku x istimewa ke?aku xnampak pelangi ke?ke mata aku yang dah rabun..maybe aku rabun, dengan hitam2 keliling mata @panda.aku perlukan rehat yang cukup.kalau x, bertambah2 hitam keliling mata ni.nanti tunang aku pun takut nak pandang mata aku yang dah buruk ni..sape la aku, aku ni insan yang xsempurna, jap cantik dipandang, jap buruk je..jadi bila dipandang buruk tu, ampun maaf aku pinta..
Senyumla wei..kang cepat tua plak aku ni..aduhhhhhh..


No comments:

Post a Comment