Monday, October 18, 2010

Homemade Chocolate


Homemade Chocolate!!

siape nak order sila angkat tangan..hahaha..tipu je.. semalam my sis n me try2 wat homemade choc..yeah jadi okey..saje je boring2 xda keja, so wat la..xda la sesusah mana bajet hebat la tu, tapi kagum gak la pada siape yang wat siap leh design macam2 bentuk..hebat2..maka bertungkus lumus la dua beradik ni..
bahan2 nya adalah...
hahaha sori ye mak bukan chef or pakar dalam bidang ni..
yang aku tau bahan2 dia juz coklat masak..

cooking chocolate

oren tu bekas nak masuk kan choc..klu kau jumpa design bulat ke, heart ke lagi baguz..


tada!!siap dah..


zoom in..hahaha konon hebat la tu

ini adalah juri pada hari tersebut..juri menunjukkan isyarat baguz..yeah!!

juri sangat teruja n x sabar nak makan, tapi di paksa pandang kamera 

dah malas nak layan..xnak pandang..

cute x homemade choc buatan kitorang..oit jangan gelak k..hahaha


No comments:

Post a Comment