Tuesday, September 21, 2010

Raya ooh Raya...

Hello semua..lama betul aku xupdate blog ni..xtau nape malas sangat nak update:sleep2:.bukan bukan, aku xmalas nak update tapi aku malas nak transfer gambar..hehehe 'coverline kau memang malas la tu':rotfl:...Tapi harini aku telah berjanji,akan mengupdate juga even x lebih 20patah perkataan:!!: 
See, dah lebih 20patah perkataan kan?kan?kan?..so harusla aku stop disini..hahaha..Actually nk upload pic2 raya, tapi banyak pic raya kat adik aku..dia pulak dah balik UiTM Kuala Pilah:kittycry:..so xbanyak la yang dapatku tepek disini..

                                      aku mulakan dengan pic ni :camera:

iye..ni gambar kami di pagi raya:loveu:..masa ni aku kat rumah lagi..tengah bersiap2 nak mulakan aktiviti bersalam-salaman n bermaaf2-maafan...MANAKALA, myhubby kat rumah neneknya yang bersiap2 nak ke pusara datuknya..betulke?rasanye la:scratchchin:heee

ni pula, gambar cutie Hanis Najwa & Farsyah Aqilah:cutecat:...ni pic 2 hari raya..


ni pun pic 2 hari raya..yang tudung pink kakak aku yanti, yang tudung merah adik aku izzati.aik,macam penah kulihat tudung merah itu..wakakaka.sharing is caring yeah!:thumbsd:
Aku kau jgn tanya kenapa begitu...akibat pemalu, gambar aku jd begitu:cinrel:..hahahaa..
ok lah..tu je pic yg aku ada..pic salam mak ayah aku suuuuuuuuuuume kat izzati..k babaiii


No comments:

Post a Comment