Wednesday, September 8, 2010

Lagi Sekali

Kau tipu ye..tadi kau cakap tu entry last, tapi ni kau tulis lagi entry..hahaha

Kan aku cakap MAYBE..aku memang gini..kalau rasa nk update aku update,klu xnak xda la aku update..hehe..

Actually aku baru buka metro online..baca pasal Datuk Sosilawati Lawiya kena culik..betulke?Paper harini siap tulis, suami Sosilawaty dengar dia ckp "Kau nak bawa aku ke mana?"..then x dapat dihubungi..ish2 bahaya kalau gini..mentang2 la Sosilawati tu jutawan, orang culik dia ye..xbaik okey..lagi2 nak raya ni..kesian la kat anak2 dia..

ok2..pastu kita cite pasal Rasidi Ismail yang kena tangkap sebab bunuh 4 orang ahli keluarga tu..cian kan baca pasal tu..n dengar cite rasidi terlepas dari hukuman gantung. Maybe sebab dia xsihat..bukan niat nak membunuh..jadi ampunkan dia..

okla..dah pnt la...baaaii

Jangan main mercun..putus jari nanti..

No comments:

Post a Comment