Monday, August 16, 2010

Tragedi Ribut Di Jasin Melaka



apa korang rasa lepas tengok video ni??sedih kan..mana tak nye..ribut lebih kurang 5 minit je,tapi sampai 3orang meninggal n ramai yang cedera..Nauzubillah..maybe ni sume dugaan bulan mulia ni..kepada keluarga mangsa, takziah n tabah hadapi dugaan..mungkin ada hikmahnye..kepada yang masih hidup, ambik tragedi ni sebagai pengajaran..ko tengok tu.tengah beli juadah buka puasa pun ajal boleh tiba..jangan pulak ada mulut yang jahat cakap ni sume sebab melaka teruk ke, banyak buat dosa..ko cakap je,kira mulut ko pun dapat dosa..so jangan jaga diri je,tapi jage jugak mulut,tangan,kaki sume..ok..
Pagi tadi, OTW gi keja, aku dengar kat radio ada 1 lagi ribut kat bazar ramadhan..tapi xsure la kat mana..dengar dalam keadaan mengantuk konpem la x fokus okey..
Anyway Al-Fatihah untuk mangsa2..


No comments:

Post a Comment