Saturday, August 14, 2010

indahnya di laut



yuhuu..harini mood nak update blog membuak2 coz dah ada usb untuk transfer pic..b4 ni xda ke?bukan xda..hilaaang...cian kan..
harini mydear still xsihat lagi..demam teruk jugak..mau tak risau hati aku ni..semoga cepat sembuh ye sayang..
actually entry pasal ni dah lama dah nak buat tapi telah disimpan lame menjadi ikan pekasam..wow sedapnye ikan pekasam..kalau makan dengan nasi then ada sikit sambal sardin pasti bergabung meletop!! ish2 bulan pose ni jangan cakap pasal makanan..menitis air liur ni..hoho..


ni pic masa aku n myhubby pergi jeti pantai siring..tau x?hari tu baru je masuk paper metro pasal jeti ni..if nak lebih jelas lagi, ni la jeti orang2 nak ke Pulau Besar..u know Pulau Besar?tempat orang2 selalu pergi memuja memuji benda2 yang boleh dikira macam khurafat la jugak..ok cukup2..kitorang gi jeti ni bukan untuk gi pulau besar,tapi saje je..jalan2..hehe..

ni bot2 pejuang nelayan2..syok tengok tau..ko tengok bendera melaka yang hebat tu

ni pulak sepupu aku..aku panggil bang ngah..dia ada bot..bot tu dia punya..tibe2 dia ajak aku,myhubby,akak aku,abg ipar,farsyah n hanis naik bot..ajak jalan2 kat laut..kitorang ape lagi..xpk 20X pun,terun melompat naik bot..tipu je..

me, myhubby n our baby..haha..xla..anak buah aku..sedondon kitorang.mcm 1happy family plak..

ni la akak,adik n abg ipar aku..

indah kan pemandangan ni..dari tengah2 laut ni nampak melaka..best sangat

my hubby n hanis najwa=)

forever n ever

daa..




No comments:

Post a Comment