Wednesday, August 25, 2010

Hangat Hari Raya Dah Terasa!!

yuhuu!!

harini dah 15 pose..pose x uolls?ke dah cuti 2hari?hehehe..harini pagi2 i dah dengar lagu raya kat radio..oh beshnyee..pastu myhubby call suruh buka salam raya kat utusan online..aku pun buka la..ewahewah ala canggung...


muka akak ada okey..haha teruja disitu ye uolls..


rupa2nye myhubby hantar salam raya online kat sape lagi kalau bukan i...hehehe..

tara..close up baikk punya..
clear kan nampak muka kami..hehehe
tq my hubby..suka sangat..

" Keredhaan Allah, restu keluarga dan perasaan kasih sayang  tunjang kekuatan hubungan kita.Moga ikatan cinta ini terus bersemi selamanya"

Amiiin...suka i baca ape myhubby tulis ni..

yup, lupa pulak, Insyaallah kalau xda halangan 25 September 2010 ni kitorang akan bertunang..jemput la datang rumah ye..hehe..tema black&red..xsabar nak tunggu hari tu..n after that bergelar la tunang kepada hubby..



~ aduss xbagi lagi kad raya kat buah hati..
  mn x nye,keluar pi shopping pun x lagi..



No comments:

Post a Comment