Tuesday, July 13, 2010

paul the sotong..


aku tau sekarang ni yang paling glamor adalah paul si sotong ajaib..betul x?mana tak nye,semua team yang dia ramal semuanya menang..ish ish..nak percaya ke tak ye..kalau percaya macam syirik pulak..hehe..tapi semua yang si paul ni ramal betul..dahsyat2..ape kate kita berkenalan dengan si paul ni..

hi uolls..nama saya paul..hobi saya meramal..saya hampir2 nak di masak oleh sorang chef tu..dia nak cincang kepala saya sebab saya ramal team dia suka kalah..hehehe..

sebenarnye sejak lahir lagi saya dah dihantar sekolah..

dulu saya blur..sampai juling mata saya..hehehe
tapi sekarang saya dah bijak..tengah2 glamor tibe2 saya ada pesaing..burung dari singapore..
tapi saya tetap juara!!kepada burung diatas,apa kata kita bergabung macam lagu adam & stacy

sotong..burung.bergabung..meletop..woooo!!

No comments:

Post a Comment