Wednesday, June 23, 2010

world cup fever!!

semua orang tengah taksub tengok bola sekarang ni..termasuk la adik beradik aku yang pompuan tu..aku??biase je..minat tak minat sangat..minat datang bila dah ada team yang gol..tapi kalau team tak gol2,langsung tak minat..hahaha..macam semalam portugal lawan korea kot,7-0..terus aku minat nak tengok..cuba kalau 0-0, baik aku tengok jangan lupa lirik lagi beestt (-_-)

tapi sebab nak tunjuk semangat bola gak, aku wat jersey (gambar je la)..


fewwwwit hebat tak?jap2 ada lagi satu..



fuiyyyoooo..jap2 ada lagi..




hehehe..tapi ni paling hebat tau..
aku tetap sokong malaysia even tak ada..hikhikhik..
Go Malaysia Go!!

No comments:

Post a Comment