Friday, June 11, 2010

nak kaya tak?

korang jangan ingat,buka internet ke berblog ke tak leh dapat income??boleh okey..awal2 dulu aku buat blog sebab nak tolong akak aku promote beg2 yang dia jual..tengok2 belum sempat aku promote,beg dah abis jual..ini sudah bagus!!so aku guna la blog ni jadi tempat aku naip pape..

ok..la ni,cik nak habaq berblog ni bagui..dapat tambah duit poket na..macamane??hangpa daftar la kat nuffnang..cik tau pun dari budak comey HANIS ZALIKHA..dia dok promote kat semua blogger..cik pun join la..memang bagui..tambah duit poket..tapi cik lum kaya lagi la..coz cik baru jadi pengikut nuffnang ni awal 2010..heee..

awat hang dok saja,p la daftar..yang penting hang mesti ada blog..daa


No comments:

Post a Comment