Saturday, June 5, 2010

cerita cina hong kong

dulu masa saya muda2 sekitar umur saya 12tahun,saya suka tengok cerita cina hong kong..cerita cina hong kong tu akan mula pukul 6pm sampai pukul 7pm..tiap2 hari saya akan tengok cerita cina hong kong tu..tapi sedih sebab saya hanya dapat tengok cerita cina hong kong tu dari pukul 6.30pm sebab saya baru balik sekolah agama..dulu mak tak bagi ponteng sekolah agama..mak cakap nanti tak dapat anugerah.pastu saya masuk nasyid,lagilah saya tak boleh ponteng sekolah.nanti cikgu Maria marah kalau tak datang latihan..sebabkan kitorang patuh arahan cikgu Maria,kitorang dapat no.1 je tiap2 pertandingan..eh,saya dah terover cerita..sebenarnye saya nak bagitau,saya suka tengok cerita cina hong kong sebab dia best..hehehe ok bye

No comments:

Post a Comment