Tuesday, June 1, 2010

nak tengok wayang

lama betul i tak tengok wayang..kalau dulu masa belajar kat perantauan, hari ni keluar wayang harini gak muka aku dah tercongok depan kaunter tiket dengan buah hati bucuk2..tapi sekarang ni jangan cakap nak pergi tengok wayang, nak tercongok depan kaunter tiket pun payah..sedih sedih..almaklumlah bukan senang nak keluar..keluar bila pergi kerja and balik kerja...hehe..tapi takpe la, lagipun wayang yang tengah tayang sekarang macam tak best je..ala nak sedapkan hati kau la tu..hehe

actually aku tak sabar nak tengok cerita nanny mcphee dengan buah hati..rasanye nanti kat pawagam ada cerita tu..mesti best..xsabar xsabar xsabar..hehehe...teruja betul


No comments:

Post a Comment