Tuesday, March 30, 2010

holiday!!



LANGKAWI...
aku baru je balik langkawi..pergi jalan2 abiskan duit..hehehe..aku pergi dengan buah hati aku la..kitorang pergi pagi and balik petang..coz esoknye dia nak konvo..best sangat even penat gile2..tak kisah lah penat ke apa yang penting KITA ENJOY!!!
ni gambar akak and yang tercinta..ahaks

dalam feri nak gerak dahh..



sekali sekala letak la gambar pemandangan..betol tak??tengah laju feri tu gerak, tiba2 ada sorang pakcik nelayan lalu..aku pun snap gambar dia dengan lajunye..kesian pulak pakcik ni..tengah panas terik dia pergi cari rezeki..INSAF akak...

ni pulak gambar pulau ape akak pun taktau..act nak snap gambar pulau dayang bunting, tapi salah pulau rupanye..blasah je la


hehe ni gambar bila dah sampai..cuba tengok muka aku ke muka buah hati aku, En. Anwar ni yang teruja.erkk..

WELCOME TO LANGKAWI!!!




Ni pic masa tengah cari coklat untuk di beli...banyak bergambar then blah je dari kedai tu..hahaha mesti tauke dia bengang..whatever


lepas dah penat jalan, jumpa kedai perfume..best gak kedai ni..buah hati aku yang baik hati pun belikan aku set perfume..waaangiii..TQ cayang!!


aku taktau ape motif aku snap pic bayang2 ni...


dah lapar!!! TOLONG..so ape lagi, kitorang cari kedai makan..jumpalah kedai mamak..tu pun after balik ke jeti...nak makan yang best2 macam takde yang best..so aku order magee..yeeee

No comments:

Post a Comment