Saturday, February 6, 2010

Lawak Raja Lawak Yang Tak Berapa Nak Lawak

LAWAK 1: datang lambat

Azam ditegur oleh gurunya kerana datang lewat..

Cikgu Tipah : kenapa awak lambat datang Azam?
Azam : Ooo..kerana papan tanda cikgu.
Cikgu Tipah : Papan tanda??apa masalahnya?
Azam : Taklah cikgu..tadi dekat papan tanda tulis "AWAS KANAK-KANAK MLINTAS DI HADAPAN..PERLAHAN-LAHAN
........................................................................................................................................................................................................
LAWAK 2: Bunga dan Takziah

Setelah lama tidak berjumpa...

LILY : Kau macamane sekarang? Kerja kedai bunga lagi ke?
JESI : tak..aku dah di pecat
LILY : Why??
JESI : Biasalah..kita kan tak sempurna..Aku buat salah..so bos aku pecat aku
LILY : Kau buat ape??
JESI : Masa tu aku dapat tmpahan bunga dan kad di dua tempat berbeza..1 di majlis kahwain,1 di majlis kematian.
Hari tu aku kalut sangat, jadi aku hantar bunga dan kad untuk majlis kematian ke majlis perkahwinan.Dengan ucapan 'Takziah",
Bunga dan kad majlis kahwin pula aku hantar ke majlis kematian.
LILY : Ape ucapannye?
JESI : 'Tahniah..semoga bahagia di tempat barumu'

No comments:

Post a Comment