Sunday, February 7, 2010

Hari hari untuk kekasih..

14 FEBRUARI..





bila sebut je tarikh ni,mesti teringat Valentine Day..


orang cakap tak elok sambut hari tu..orangla cakap..


hmm actually, hari hari adalah hari kekasih..


so tiap-tiap hari kena sayang kekasih kita..


setuju x??


so bukan 14FEB je kita kena bagi kekasih kita hadiah


TAPI tiap-tiap hari (yang tak ada duit kenalah menabung)


tiap-tiap hari tu means kasih sayang la..phewit


kat bawah ni ada banyak hadiah yang paling sesuai untuk kekasih



bunga...so romantik..teringat dapat bunga masa menyanyi..hikhik..beeest!!






kasut..cantik x??kasut adalah sangat sesuai untuk lelaki or perempuan..dengan harapan kekasihnya dapatlah menjaga kaki dengan baik..hehehe(cantik la kasut ni,beli kat mana ye??)



yeah..tak berseri hadiah kalau tak dapat kad comel kan..comelkan kad kat atas ni..inilah dikatakan dari kekasih untuk kekasih(macam tajuk lagu je=)..)


tapi yang sebenarnya,ape pun hadiah yang kau dapat and kau beri, perlulah ikhlas dan tak bermakna kalau tidak disertai dengan kasih sayang..( tiru ayat dr.fadilah kamsah la tu)


anyway...selamat hari kekasih untuk kekasihku..











No comments:

Post a Comment