Sunday, February 7, 2010

Hari hari untuk kekasih..

14 FEBRUARI..





bila sebut je tarikh ni,mesti teringat Valentine Day..


orang cakap tak elok sambut hari tu..orangla cakap..


hmm actually, hari hari adalah hari kekasih..


so tiap-tiap hari kena sayang kekasih kita..


setuju x??


so bukan 14FEB je kita kena bagi kekasih kita hadiah


TAPI tiap-tiap hari (yang tak ada duit kenalah menabung)


tiap-tiap hari tu means kasih sayang la..phewit


kat bawah ni ada banyak hadiah yang paling sesuai untuk kekasih



bunga...so romantik..teringat dapat bunga masa menyanyi..hikhik..beeest!!






kasut..cantik x??kasut adalah sangat sesuai untuk lelaki or perempuan..dengan harapan kekasihnya dapatlah menjaga kaki dengan baik..hehehe(cantik la kasut ni,beli kat mana ye??)



yeah..tak berseri hadiah kalau tak dapat kad comel kan..comelkan kad kat atas ni..inilah dikatakan dari kekasih untuk kekasih(macam tajuk lagu je=)..)


tapi yang sebenarnya,ape pun hadiah yang kau dapat and kau beri, perlulah ikhlas dan tak bermakna kalau tidak disertai dengan kasih sayang..( tiru ayat dr.fadilah kamsah la tu)


anyway...selamat hari kekasih untuk kekasihku..











Saturday, February 6, 2010

Lawak Raja Lawak Yang Tak Berapa Nak Lawak

LAWAK 1: datang lambat

Azam ditegur oleh gurunya kerana datang lewat..

Cikgu Tipah : kenapa awak lambat datang Azam?
Azam : Ooo..kerana papan tanda cikgu.
Cikgu Tipah : Papan tanda??apa masalahnya?
Azam : Taklah cikgu..tadi dekat papan tanda tulis "AWAS KANAK-KANAK MLINTAS DI HADAPAN..PERLAHAN-LAHAN
........................................................................................................................................................................................................
LAWAK 2: Bunga dan Takziah

Setelah lama tidak berjumpa...

LILY : Kau macamane sekarang? Kerja kedai bunga lagi ke?
JESI : tak..aku dah di pecat
LILY : Why??
JESI : Biasalah..kita kan tak sempurna..Aku buat salah..so bos aku pecat aku
LILY : Kau buat ape??
JESI : Masa tu aku dapat tmpahan bunga dan kad di dua tempat berbeza..1 di majlis kahwain,1 di majlis kematian.
Hari tu aku kalut sangat, jadi aku hantar bunga dan kad untuk majlis kematian ke majlis perkahwinan.Dengan ucapan 'Takziah",
Bunga dan kad majlis kahwin pula aku hantar ke majlis kematian.
LILY : Ape ucapannye?
JESI : 'Tahniah..semoga bahagia di tempat barumu'

ohh lady gaga

nak dengar lagu lady gaga??

nak tengok siape lady gaga??

check it out!!





http://empetri.info/lady-gaga-bad-romance/

Monday, February 1, 2010

acu hanis=)

hanis & farsyah aqilah


yang ni plak, yang blakang hanis ni..
maksu hanis(adik aku rupanye)
dia ni bdk plg degil dalam rumah aku..
xtau ikut perangai sape..
kakak2 dia sume baik2,sopan2..
maybe sbb makanan kegemaran dia adalah buah berangan
hehehe

siapa ni???

hanis kemarahan

ini hanis najwa..

umur dia 2 tahun n brape bln ntah..

tp mulut dia mcm bkn 2 tahun..

sbb dia suka bercakap..

ada ms yang faham dia ckp adalah anak patung kesayangan

yg di beri oleh danish & dani..

bile xfhm ape dia ckp n xlayan ape dia nak

dia akan cakap ayat power

"xnak kawan..uweeek"

hanis oh hanis

wlupun kau nakal, tp kau tetap anak buah aku yang paling comel

sbb aku baru ada sorg je anak buah..merangkap anak kakak kandung aku